אנליסטים בארה"ב: לקנות את מניית טבע - בדרך ל-55 דולר

מניית טבע עולה - והאנליסטים מתחילים להדביק את הפער ■ CRT Capital מעלה את מחיר היעד מ-50 דולר ל-55 ד' לאחר שהשבוע סיטי העלה מחיר יעד ל-50 ד' ■ לראשונה מזה תקופה ארוכה: TheStreet העלה המלצה ל"קנייה"

המומנטום החיובי במניית טבע נמשך - והאנליסטים לא מתעלמים. לאחר שהאנליסטית ליאב אברהם העלתה השבוע את מחיר היעד למניה מ-47 דולר ל-50 ד' ובנק הפועלים העלה את ההמלצה למניה ל"תשואת יתר" מ"תשואת שוק", בבית ההשקעות CRT Capital ובאתר TheStreet של ג'ים קריימר מעלים גם כן המלצה ומחיר יעד למניה.

CRT Capital העלה את מחיר היעד למניה מ-50 דולר ל-55 דולר, קרי 22% מעל מחיר השוק היום. בית ההשקעות ממשיך להחזיק בהמלצת "קנייה" על המניה. ב-6 בינואר החל גם RBC Capital לסקר את מניית טבע בהמלצת "תשואת סקטור" ומחיר יעד של 39 דולר, אותו כידוע הותירה טבע מאחור.

אמש החליט גם TheStreet להעלות את ההמלצה לטבע. לאחר תקופה ארוכה בה נותרה ההמלצה על "החזק", החליט TheStreet להעלות את ההמלצה ל"קנייה" כאשר האנליסטים מציינים כי "ניתן לראות את החוזק של החברה בכמה אזורים, כגון גידול בהכנסות, עלייה ברווח הנקי, איתנות פיננסית, עלייה בשער המניה בשנה האחרונה ועלייה ברווח למניה".

אתמול הודיעה טבע על קבלת אישור FDA לשיווק הקופקסון במינון כפול של 40 מ"ג, מה שיאפשר להעניק לחולי טרשת נפוצה 3 זריקות בשבוע במקום זריקה אחת מדי יום. טבע מקווה להעביר 40%-50% מהמטופלים בקופקסון לגרסה החדשה של התרופה, שתהיה מוגנת בפטנט עד שנת 2030. (לסיפור המלא)