העובדה שהסופרבול הקרוב, שיתקיים בלילה שבין ראשון לשני, ייערך לראשונה באזור ניו-יורק - גרמה גם לוול סטריט להצטרף לחגיגה המסורתית הגדולה ביותר של הספורט האמריקאי.
תקציב האירוח של המשחק יעמוד על 70 מיליון דולר, כמעט פי חמישה יותר מזה של הסופרבול הקודם שנערך בניו אורלינס, ועל-פי סוכנות הידיעות "בלומברג", מי שתשלם חלק ניכר מהחשבון היא תעשיית השירותים הפיננסיים: 11 מתוך 29 הספונסרים במשחק הגמר של ליגת ה-NFL יהיו החברות מהסקטור הכלכלי. בין השמות הבולטים: JP מורגן, גולדמן-זאקס, מורגן-סטנלי, סיטיגרופ, בלאק רוק, בנק אוף אמריקה.
לוועדה המארגנת של המשחק היה קל למשוך את הספונסרים הללו בשל המדיניות של ליגת הפוטובל, לפיהן הסופרבול יכול לקבל חסות מחברות מקומיות - בתנאי שאלו אינן משמשות ספונסריות רשמית של ה-NFL. המוסדות הפיננסיים התאימו השנה להגדרה.
הספונסרים מקבלים בתמורה להשקעה שלהם מושב בוועדה המארגנת, חשיפה פרסומית באצטדיון המארח את המשחק, ותא צפייה יוקרתי.
הסופרבול ייערך השנה באצטדיון מטלייף בניו ג'רזי, שנבנה בעלות של 1.6 מיליארד דולר ונחשב למתקן הספורט היקר ביותר בארה"ב. ישחקו בו סיאטל סיהוקס ודנבר ברונקוס.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.