העיתונאי והפרשן בן כספית נבחר לאיש השיווק של ינואר. כספית נבחר על-ידי איגוד השיווק בזכות הצלחתו של העיתון "סופהשבוע" בו הוא כותב.
עיתון "סופהשבוע" הושק בתקופה בה ענף העיתונות בארץ ובעולם שרוי במשבר עמוק. חרף הקשיים הרבים ונדידת קוראים מפרינט לאונליין, הצליח העיתון להתמודד עם המתחרים והמצב בענף ולמצב את עצמו כעיתון בולט בישראל. בסקר TGI האחרון שפורסם, עיתון "סופהשבוע" ממשיך להתחזק ורשם חשיפה שנתית של 7.9%.
העיתון, שהוקם לפני כשנה, קיבץ תחתיו נבחרת כותבים בכירים יוצאי "מעריב", בראשם זוכה הפרס בן כספית. כשנה לאחר השקתו, העיתון מופץ כיום ב-130 אלף עותקים, מתוכם עשרות אלפי מנויים.
כספית, יחד עם מנכ"לית קבוצת הג'רוזלם פוסט רונית חסין-הוכמן, הוביל את האסטרטגיה השיווקית של העיתון, ובתוכה הגדרת קהלי יעד ופנייה לשלושת העשירונים העליונים. כספית אף שימש כקריין וכ"הפנים של העיתון" בפרסומות ששודרו במדיה, במסגרת הקמפיין הפרסומי המבוסס על הכותבים עצמם כ"טאלנטים".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.