נראה כי בתוכנית "חדשות הבידור" של ערוץ הוט בידור ישראלי עושים לא מעט כדי להשאיר את העוקבים שלהם מעודכנים. לפני חודש וחצי השיקה התוכנית מהדורה קצרה בדמות סרטוני וידיאו באינסטגרם, וכעת עושים שם את דרכם גם לאפליקציית ההודעות המיידיות WhatsApp.
דרך האפליקציה תעביר התוכנית עדכוני טקסט וסרטוני וידיאו קצרים לכל מי שיוסיף מספר טלפון מיוחד של התוכנית (http://goo.gl/NwY4pQ) לקבוצה קיימת או לקבוצה חדשה.
הרעיון הוא לפנות לקהל הצופים של התוכנית גם מחוץ לשעות השידור של התוכנית וכך לייצר אקו-סיסטם רחב יותר, שנשען על ערוצים דיגיטליים מעבר לפייסבוק, טוויטר ואינסטגרם.
בהפקת התוכנית מסבירים כי העדכונים שיישלחו למשתמשי ה-WhatsApp יהיו חדשות בלעדיות לפלטפורמה זו שמופיעות טרם הפרסום בתוכנית הטלוויזיה.
המהלך נוצר באמצעות שיתוף-פעולה עם משרד הפרסום teenk, המתמחה בפרסום לבני-נוער.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.