סדרת הדרמה של זכיינית ערוץ 2 קשת ואסי עזר, "להיות איתה", הפכה להיות התוכנית הנצפית ביותר של הזכיינית בשירותי ה-VOD של הפלטפורמות הרב-ערוציות, בזמן שידורה.
התוכנית, ששודרה במשך כחודשיים, השיגה נתוני צפייה גבוהים יותר מהתוכנית הנצפית ביותר עד כה ב-VOD של הוט ו-yes - "האח הגדול". בהוט הורידו את הדרמה של אסי עזר יותר מ-200 אלף פעם, וב-yes כמחצית מנתון זה.
בהוט עלות של הורדת תוכנית היא 6 שקלים, ועל-פי ההערכה חלוקת הרווחים בין שני גופי השידור היא כ-50/50 בין הצדדים. המשמעות היא הכנסה של כחצי מיליון שקל לזכיינית עצמה, שזה אינו תחום השידור המרכזי שלה.
גם בערוץ 2 זכתה התוכנית לנתוני צפייה גבוהים בזמן שידורה. הפרק האחרון שלה עמד על 31% צפייה בקרב משקי-בית יהודיים, ואילו ממוצע העונה כולו עמד על 26.7%, נתון גבוה יחסית לשידורי דרמה.
בקשת לא התייחסו לנתונים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.