"מאסטר שף" של זכיינית ערוץ 2 קשת היא התוכנית היחידה כיום בישראל שבזמן שידורה יותר ממחצית מצופי הטלוויזיה מתחברים אליה. בשני שידוריה השבוע הצליחה תוכנית הריאליטי בישול לחצות את נתח הצפייה של 50%, ובמוצאי שבת הרקיעה ל-53.5%. אותו שידור, שעמד על 38.1% צפייה במשקי-בית יהודיים, גייס למסך לא פחות מ-1.11 מיליון צופים.
"משחקי השף" של רשת הצליחה השבוע לראשונה מאז שעלתה לאוויר לחצות את רף ה-30% רייטינג בקרב משקי-בית יהודיים (נתח של 43.9%), בעת השידור ביום שלישי - ללא תחרות אמיתית מצד ערוץ 10.
ועדיין, ימיה של רשת הם נקודת החולשה של ערוץ 2. מעניין לנתח במסגרת זאת את ההתמודדות של הזכיינית ביום שני מול התוכנית "היפה והחנון" של ערוץ 10.
תוכנית הריאליטי של ערוץ 10 גברה השבוע על "המערכת" של רשת בשני פרמטרים - משקי-בית יהודיים ומספר צופים בכלל האוכלוסייה. כשמשקללים את הציבור הערבי בישראל, חוצה "היפה והחנון" את רף חצי מיליון הצופים (519 אלף צופים אם לדייק), לעומת 484 אלף צופים לתוכנית בהגשתה של מיקי חיימוביץ'. ואולם, בקרב צופים יהודים בלבד תוכנית התיעוד של רשת משיגה כ-7,000 צופים יותר מערוץ 10.
אי-אפשר להתעלם מההתעוררות בפריים-טיים של ערוץ 10, שמקרינה על לוח השידורים של הערוץ כולו. ביום ראשון "בייבי בום" עומדת על 505 אלף צופים ו-18.9% צפייה, וברביעי ניצבת תוכנית התחקירים "המקור" של ערוץ 10 על 7% יציבים ואף מהווה אלטרנטיבה מסוימת למי שאינו צופה ב"מאסטר שף".
בזכות זאת נגעה השבוע מהדורת חדשות ערוץ 10 ביום ראשון בשיא צפייה של 14.2% ועמדה בסוף השבוע על ממוצע צפייה של 11.3% (שיא של יותר מחודש). מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 2 מסיימת את השבוע עם 23% צפייה.
רייטינג שבועי 9/2/14
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.