החוקים וההגבלות נגד הקהילה הגאה ברוסיה הולידו תגובת נגד של חברת שברולט. החברה העלתה בארה"ב, במהלך שידור טקס הפתיחה של האולימפיאדה בסוצ'י, שני ספוטים שבהם מככבים בין היתר זוגות חד-מיניים.
זו הפעם הראשונה שיצרנית מותג הרכב, ג'נרל מוטורס, מעלה קמפיין טלוויזיה עם אמירה ברורה לגבי מקומה של הקהילה הגאה.
בקמפיין נראות משפחות מסוגים שונים, כאשר לאחר מספר סצנות של משפחות הטרוסקסואליות, יש גם סצנות של הומואים ולסביות. כולם מוצגים כ-Real Family Units.
באחת הפרסומות נראה זוג חד-מיני כשהוא יושב לארוחה משפחתית עם שני ילדים, ובסצנות אחרות יש גם משפחות שבהן אחד מבני הזוג הוא שחור והאחר לבן. הקריין בפרסומת אומר כי "בעוד שהמשמעות של משפחה לא השתנתה, הדרך שבה היא נראית דווקא כן". הפרסומת מסתיימת עם הסלוגן של החברה: "Find New Roads".
דובר מטעם החברה מסר כי "שברולט תמיד הייתה מותג אותנטי. אנחנו מתרכזים ברגעים ייחודיים ובמשפחות אמיתיות, והפרסומות האלה משקפות את מגוון הלקוחות שלנו".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.