אחרי שהפך לשחקן בתחום הסלולר, מעוניין רמי לוי להרחיב את פעילות התקשורת שלו, ובוחן כניסה לתחום הקווי - כך נודע ל"גלובס".
לוי, בעל רשת המזון הנושאת את שמו, נכנס לראשונה לעסקי התקשורת לפני כ-3 שנים. כעת הוא מעוניין לבצע קפיצת מדרגה ולנסות לגבש חבילת תקשורת כוללת ללקוחות, שתפעל כאלטרנטיבה לחבילות שמציעות החברות הגדולות בשוק התקשורת.
לצורך כך ממתין לוי להחלטת משרד התקשורת בשאלה האם להעניק רישיון אחוד לפעילות התקשורת - שבאמצעותו יוכל לספק את מגוון השירותים בענף, זאת במקום ריבוי סוגי רישיונות הנדרשים כיום לאספקת שירותי התקשורת השונים.
הרישיון המאוחד מתחבר לקידום רפורמת השוק הסיטונאי, שבמסגרתה פועל משרד התקשורת ליצירת שוק שבו שחקנים שאין להם תשתיות קוויות ירכשו מבזק ומהוט קווים במחיר מוזל, ויתחרו בשוק באמצעות אספקת חבילה כוללת של שירותי תקשורת. משרד התקשורת מעוניין ליצור כמה חברות תקשורת גדולות. לוי רוצה להמשיך לפעול בזירה זו ולהפוך לשחקן משמעותי בשוק.
באמצעות כניסה לפעילות התקשורת הקווית מקווה לוי לחזק את דריסת הרגל שלו בשוק ולהיוותר כאחד מהשחקנים בתחום. זאת על רקע העובדה שהיקף הפעילות שלו עד כה אינו משמעותי.
כיום מתרכזת פעילות התקשורת של לוי בענף הסלולר, שבו הוא מציע ללקוחותיו אספקת שירותים באמצעות פלאפון. בסוף נובמבר 2013 היו לו כבר כ-70 אלף מנויים בתחום הסלולר, כך על-פי דוחות הרבעון השלישי שפרסמה רשת הקמעונאות. נוסף על פעילות הסלולר מחזיק לוי יחד עם שותפים גם ברישיון מפעיל השיחות הבינלאומי 015.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.