לאחרונה פרסמנו במדור זה כמה ידיעות על מוצרים שתכולתם הוקטנה מבלי שמחירם ירד. לצד השיטה הזו נוקטות היצרניות שיטה נוספת המטעה את הצרכנים: הן מציבות על המדף מוצרים שונים באריזה זהה, מה שמקשה על ההשוואה.
למשל, קרקר פתית של תלמה, שנמכר באריזות זהות בתכולה שונה שנעה בין 250 גרם ל-300 גרם. גם מרככי הכביסה של סוד בסדרת ארומה תרפי חריגים על המדף, ומכילים 900 מ"ל ולא 1 ליטר.
רוב הצרכנים לא הבחינו בכך, אבל היה מי שכן שם לב ותבע את החברה. עקב פשרה שהושגה השבוע בעקבות בקשה לתביעה ייצוגית שהוגשה נגד הנקל סוד על-ידי עו"ד אסף שילה, תנקוט סוד בפעולות הבאות: סימון נפח תכולת המוצרים (900 מ"ל) יופיע על התווית האחורית והן על התווית שבחזית המוצר. בנוסף סוד תנחה את רשתות השיווק להציג את המוצר כיאות. (ת"צ 13-09-10722).
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.