טוויטר מנסה להידמות קצת יותר לפייסבוק ואפילו לגוגל פלוס: בבלוג הטכנולוגיה Mashable מדווחים כי החברה בוחנת שינוי של עמוד הפרופיל האישי בטוויטר, כך שייראה הרבה יותר מגוון, כולל תמונת קאבר גדולה, שבפינה השמאלית שלה מופיעה תמונת הפרופיל של המשתמש - ממש כמו בפייסבוק.
אלמנטים נוספים דומים הם הצגת פרטים על המשתמש מתחת לתמונת הפרופיל שלו ומעין הצגת "טיימליין" של הציוצים האחרונים שהמשתמש צייץ.
מתחת לתמונת הקאבר מופיעה הסטטיסטיקה של המשתמש כמו כמות הציוצים שלו עד היום, תמונות וסרטוני וידיאו ששיתף, כמה אנשים עוקבים אחריו ואחרי כמה אנשים הוא עוקב ועוד.
בטוויטר מנסים את העיצוב החדש על כמות קטנה יחסית של משתמשים ושמים הרבה דגש על גודל הן מבחינת התמונות והן מבחינת כרטיסיות המציגות את הציוצים השונים.
בחברה סירבו להגיב לפניית Mashable בנוגע לשינויים הצפויים.
טוויטר רוצה להיות פייסבוק / קרדיט: Mashable
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.