משלחת נכבדת של 15 סטארט-אפים ישראלים בתחום הקמעונאות תצא בחודש הבא ללונדון כדי להיפגש עם חברות מובילות בתחום בבריטניה, זאת תחת תוכנית TeXchange של מרכז הטכנולוגיה בריטניה-ישראל (UK-Israel Tech Hub) של השגרירות הבריטית בישראל, לצד הנספחות המסחרית בשגרירות ישראל-לונדון ומכון הייצוא, כחלק מהרצון לקדם חדשנות קמעונאית.
החברות שייקחו חלק במשלחת ונבחרו מתוך 70 מועמדויות הן EZface, Jifti, Keeprz, Mipso, RFKeeper, Riskified, Shopcloud, SkyGiraffe, C-B4, CoolaData, doobe, KitLocate ו-Cimagine. חברות נוספות הן Yotpo שמפתחת פלטפורמה לניהול חוות דעת של גולשים, וכן Easy Social Shop שמאפשרת לעסקים מקוונים לפתוח חנות בפייסבוק בקלות.
"אנחנו גאים להיבחר להשתתף במהלך חשוב כל כך שמפגיש בין סטארט-אפים ישראלים לבין קמעונאים מובילים שמקדמים חדשנות", אמר יוני נבו, מנכ"ל חברת Cimagine. בריטניה היא שוק מפתח עבורנו ואנחנו מקווים למצוא פרויקטים חדשים במסע הזה".
הביקור בלונדון, בין שלושה וחצי ימים, יפגיש את הסטארט-אפים עם חברות בריטיות מובילות, שותפים אסטרטגיים, משקיעים ולקוחות פוטנציאליים. בנוסף, הם ישתתפו בסדנאות, יסיירו ב"סיליקון ואלי" הבריטי (Tech City UK) וישתתפו בכנס הקמעונאות Retail Week Live.
בשלהי 2012 יצא לדרך המחזור הראשון של תוכנית TeXchange, אליה הגישו מועמדות כ-130 סטארט-אפים ובסוף נבחרו 15 חברות, בהם Adotomi, Wibbitz, ZooZ, CallApp ועוד. מנכ"ל ZooZ, אורן לוי, הוסיף כי "זו הייתה הזדמנות מצוינת עבורנו. השוק האירופי, על הלקוחות והמשקיעים הפוטנציאליים שבו, נפתחו בפנינו והביאו עימם תוצאות מוחשיות".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.