חברת לייבפרסון , ספקית של פתרונות התקשרות עם גולשים בזמן אמת להגדלת יחס ההמרה ושיפור חווית המשתמש, פרסמה תוצאות פיננסיות לרבעון הרביעי של 2013.
הכנסות הכנסות מפעילות עסקית (B2B) ברבעון הסתכמו ב-43.0 מיליון דולר. סך ההכנסות, הכולל את הפעילות הצרכנית, ברבעון היה 46.9 מיליון דולר.
הרווח הנקי המתואם ברבעון הסתכם ב-3.1 מיליון דולר, 6 סנט למניה, לעומת 4.8 מיליון דולר, 8 סנט למניה ברבעון הרביעי של 2012.
יתרת המזומנים של החברה בתאריך ה-31 לדצמבר, 2013, הסתכמה ב-91.9 מיליון דולר בהשוואה ל-77.4 מיליון דולר ב-30 לספטמבר, 2013. החברה ייצרה כ-13.3 מיליון דולר של מזומנים מפעילות שוטפת ברבעון הרביעי, והוציאה כ-1.4 מיליון דולר לטובת רכישת שרתים, ציוד רשתות מחשבים והרחבת משרדי החברה.
"לאורך הרבעון ראינו ביקוש הולך וגובר לאופני ההתקשרות שאנו מציעים", אמר רוברט לוקאסיו, מנכ"ל לייבפרסון. "הערך המוסף של פלטפורמת ה-LiveEngage שלנו מאפשר לנו להתחבר טוב יותר עם הלקוחות הגדולים שלנו, המכירים בערך העסקי הגלום באסטרטגיית התקשרות דיגיטלית רב-ערוצית".
הנהלת החברה צופה ברבעון הראשון של 2014 הכנסות של 46.5-47.5 מיליון דולר, EBIDTA מתואם של 7-9 סנט למניה ורווח נקי מתואם למניה של 4-6 סנט. בשנת 2014 כולה צפויות הכנסות 199-204 מיליון דולר ורווח נקי מתואם למניה של 21-25 סנט.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.