אתר ynet וחברת הטכנולוגיה Next in משתפים פעולה כדי לייצר לראשונה מעברוני וידיאו באפליקציית המובייל של אתר החדשות המוביל. מדובר בפיתוח כלי פרסומי חדש באפליקציות המובייל של ynet ובכלל, כשעד היום ניתן היה לשלב במעברוני הפרסומת רק באנרים סטטיים.
מעברוני הפרסומות מופיעים באפליקציות שונות עם הכניסה אליהן או במעבר בין כתבות, כשעל המסך מופיעה מודעת דיספליי בגודל מסך מלא למשך מספר שניות. כעת, כאמור, שיתוף-הפעולה - באמצעות כלי שפיתחה חברת הטכנולוגיה Next in - יאפשר שילוב של פרסומות וידיאו בעת ההמתנה לטעינת דף הבית.
הסרטון הראשון שמתנסה בכלי הפרסומי החדש הוא של יצרנית כלי הרכב ניסאן, והוא כבר משודר בימים אלה.
פרסומות הווידיאו יוצגו ללא קול, כשלמשתמש תהיה האפשרות להפעיל את הסאונד ולשמוע את הפרסומות, לדלג עליה או ללחוץ עליה ולקבל פרטים נופים על המוצר המפורסם.
לדברי סמנכ"ל המכירות של ynet, ברק קלמנוביץ', "המוצר שאנו משיקים מאפשר למפרסמים אפיק יחודי ודינמי, שמכיל את כל היתרונות של סרטון וידיאו על מודעה גרפית".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.