פחות מ-3 חודשים אחרי ההצהרות על כניסה לתחום המידות הגדולות, רשת דפנה לוינסון משיקה רשת אופנה חדשה תחת השם "So simple".
חנויות ראשונות ברשת נפתחו בקניון עזריאלי בתל-אביב, בקניון גבעתיים, ברחוב אלפסי בתל-אביב, במרכז המסחרי בן-גוריון בראשון-לציון ובקניון סינמול בלב המפרץ.
לדברי החברה, בתוך חודש תמנה הרשת החדשה 8 סניפים, והיקף ההשקעה בהקמת הרשת יעמוד על 8 מיליון שקל. חנויות נוספות ייפתחו בקניון ממילא בירושלים, בקניון הנגב בבאר-שבע, בקניון רחובות ובקניון בת-ים.
לדברי מנכ"ל החברה, צביקה לוינסון, "אנו מתכוונים תוך זמן קצר לכבוש נתח גדול משוק האופנה למידות הביניים, זאת לאור הוואקום שהשאירו הרשתות מתאים לי וג'אמפ בשוק האופנה הישראלי".
הרשת החדשה פונה לנשים בעלות מידות 40-48, ולדברי לוינסון, הרשת תרחיב את המידות אם תהיה דרישה מצד הלקוחות.
"הקולקציות שלנו מציעות קו אופנתי, והמחירים סבירים. אנחנו מוכרים גופיות מ-70-99 שקל, מכנסיים במחירים של 199-299 שקל ושמלות ב-249-329 שקל. בהמשך ניכנס למכירות מקוונות", אומר לוינסון.
- מה הפוטנציאל?
"אנחנו מתכננים לפתוח 10-12 סניפים ולהגיע למכירות של 15-20 מיליון שקל עוד השנה".
רשת דפנה לוינסון, שנוסדה בשנת 1995, מונה היום 28 סניפים, ומחזור מכירותיה הסתכם בשנת 2013 ב-40 מיליון שקל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.