המסחר בבורסות אירופה ננעל במגמה מעורבת

היום יתפרסמו בארה"ב הפרוטוקולים מישיבת הפד האחרונה ■ מגמה מעורבת גם בוול סטריט ■ שיעור האבטלה בבריטניה טיפס ל-7.2% ברבעון האחרון של 2013

המסחר בבורסות אירופה ננעל היום (ד') במגמה מעורבת, על רקע מגמה מעורבת בבורסות אסיה ובוול סטריט אתמול. המשקיעים מגיבים למספר דוחות של חברות ענק וממתינים לנתונים שיתפרסמו מאוחר יותר בארה"ב.

מדד הסטוקס 600, מדד הבנצ'מרק של היבשת נסחר בירידה של כ-0.2%. המדד טיפס בכ-5.5% מאז השפל השנתי שלו ב-4 בפברואר, אז יו"ר הפד ג'נט ילן הכריזה כי הבנק המרכזי של ארה"ב ישמור על הריביות נמוכות גם לאחר ששיעור האבטלה יירד ל-6.5%. החוזים העתידיים בוול סטריט נסחרים בירידות קלות.

היום יתפרסמו בארה"ב הפרוטוקולים מישיבת הפד האחרונה. פרסום הפרוטוקולים עשוי לפזר רמזים בנוגע להמשך צמצום רכישות האג"ח על ידי הפד ובעיקר לגבי קצב צמצום הרכישות.

עלייה מפתיעה נרשמה בשיעור האבטלה בבריטניה ברבעון האחרון של 2013, נתון שמעיב על נתוני התעסוקה שפורסמו לאחרונה והצביעו על ירידה במספר דורשי האבטלה. שיעור האבטלה ברבעון הרביעי של 2013 טיפס לרמה של 7.2% (שנתי) לעומת צפי האנליסטים והאומדן הקודם שעמד על 7.1%.

מניית TF1 יורדת כ-3% לאחר שהחברה פספסה את תחזיות האנליסטים בדוחות השנתיים שלה. מנגד, מניות קרלסברג ו-Lafarge , מזנקות בחדות לאחר שפרסמו דוחות שעלו על הציפיות בשווקים.

המסחר בבורסות אסיה (ד')נחתם במגמה מעורבת, זאת לאחר סגירה מעורבת עם נטייה לעליות בוול סטריט.

מדד הניקיי בטוקיו זינק אתמול בכ-3.1%, לאחר שהבנק המרכזי של יפן הודיע שימשיך ברכישות האג"ח ונכסים פיננסיים אחרים בהיקף של 60-70 טריליון ין בשנה (686 מיליארד דולר).

המסחר בוול סטריט ננעל כאמור אתמול (ג') במגמה מעורבת, על רקע מגמה מעורבת בבורסות אירופה. בזירת המאקרו פורסם מדד האמפייר סטייס וסקר התאחדות הקבלנים.

מניית קנון זינקה בכ- 2.5% בטוקיו לאחר שהחברה הודיעה כי בכוונתה לרכוש בחזרה כ-18 מיליון ממניותיה.