רשת סופר-פארם ופיליפ חדד, יזם תערוכת BABY LAND, משקיעים 7 מיליון שקל בהשקת התערוכה בחיפה.
האירוע יתקיים לקראת סוף מארס ויכלול מיצגים של מותגי תינוקות וילדים וכן פעילויות שונות.
לאורך השנים התקיימה התערוכה בתל-אביב, והיא מהווה את אחד מאירועי השיווק הבולטים של סופר-פארם.
בין המותגים שמשתתפים השנה בתערוכה: האגיס, פמפרס, מטרנה, סימילאק, לייף ורקיט בנקיזר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.