גיליון בגדי-הים של מגזין "ספורטס אילוסטרייטד" ייצא השנה לאור בפעם ה-50 ברציפות וצפוי לכלול 107 עמודי פרסום - גידול של 8% לעומת השנה שעברה.
בין היתר יפרסמו במגזין רשת השיווק טרגט, יצרנית הצעצועים מאטל ורשת המזון סאבווי.
הגיליון עצמו יכלול 260 עמודים ויהיה העבה ביותר מאז שנת 1989.
כחלק מקמפיין חדש, ענקית הצעצועים מאטל מחזירה את דמותה של בובת הברבי החטובה, בבגד-הים בפסים שחור ולבן שאותו לבשה כשהוצגה לראשונה בפני הקהל בשנת 1959. גם הבובה וגם גיליון בגדי-הים ספגו לא אחת ביקורת בטענה כי הם מעודדים ציפיות לא מציאותיות ביחס לגופן של נשים.
רשת טרגט תשים דגש בקמפיין על ליין בגדי-הים החדש שלה לנשים, וזאת למרות שרוב קהל היעד של המגזין הוא גברים. אנשי הרשת אמרו כי הם רצו לפרסם את הליין בתוך מסגרת שבה בגדי-הים מקבלים את הפוקוס המרכזי.
המגזין עבר שנה קשה
למרות הגידול שנרשם בגיליון הנוכחי, המגזין עצמו התמודד ב-2013 עם שנה לא קלה, ובאופן כללי רשם ירידה של 6% במספר העמודים בשנה החולפת.
גיליון בגדי-הים רושם בדרך-כלל מכירות של 800 אלף עותקים בדוכני העיתונים, וזאת לעומת גיליונות רגילים של המגזין שנמכרים בהיקף של 68 אלף.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.