משרדי הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב ופובליסיס ישראל הם המשרדים המובילים בשלב זה בהתמודדות על תקציב הפרסום של כרטיס האשראי של אל-על - כך נודע ל"גלובס".
נראה כי בשני המשרדים רואים במכרז תקציב אסטרטגי ומשקיעים מאמצים גדולים בזכייה בו.
הגדיל לעשות משרד הפרסום פובליסיס ישראל, שהטיס לארץ לצורך השתתפות במצגת את מי ששימש בעבר כסמנכ"ל השיווק העולמי של חברת התעופה האוסטרלית קאנטס - שהמהלכים שלה שימשו חלק מהדוגמאות שבהן השתמשה אל-על בבריף, ומי שמשמש כיום כמנכ"ל פובליסיס אוסטרליה.
בפובליסיס התחייבו בפני אל-על כי אם ייבחרו, המנכ"ל האוסטרלי ילווה את התקציב בשנתיים הקרובות.
כפי שנחשף ב"גלובס", באחרונה יצאה חברת אל-על במכרז לבחירת משרד פרסום שילווה את השקת כרטיס האשראי שהיא מתעתדת להשיק בשיתוף עם דיינרס. ההשקעה הכספית המתוכננת לפעילות הפרסומית סביב המהלך עומדת על כ-10 מיליון שקל.
באל-על העדיפו לא להכניס להתמודדות על התקציב משרדי פרסום שמטפלים בתקציבי אשראי אחרים, וכך נשאר מחוץ להתמודדות משרד הפרסום של החברה עצמה: מקאן-אריקסון.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.