Samba - אפליקציית הודעות וידיאו ישראלית חדשה

החברה גייסה 630 אלף דולר ■ כאשר אדם המקבל הודעת וידיאו צופה בה, האפליקציה מקליטה שניות בודדות של התגובה שלו ושולחת אותם למוען

סטארט אפ ישראלי חדש נכנס היום (ה) לתחום העמוס של אפליקציות הודעות. חברת Samba הכריזה על האפליקציה החדשה שלה, המציעה לתקשר באמצעות הודעות וידיאו על-גבי מכשירי אייפון.

הייחוד בסמבה היא חוויית התקשורת שהיא מציעה למשתמשים בה. כאשר אדם המקבל הודעת וידיאו צופה בה, האפליקציה מקליטה שניות בודדות של התגובה שלו ושולחת אותם למוען. בצורה הזו האפליקציה מאפשרת להפוך את הקשר לטיפה יותר אישי. התגובה של הצופה מוקלטת בסנכרון לצפייה שלו בסרטון.

סמבה שהוקמה בשנה שעברה, גם הודיעה על גיוס סיד של 630 אלף דולר מהמשקיעים: טל סימנטוב מ-AOL, רן הר נבו, נשיא תחום הווידיאו ב-AOL, אדי שלב מייסד בקרן ג'נסיס, רון צוקרמן, רוני זרום ו-2B אנג'לס.

מייסד ומנכ"ל החברה הוא ברק חכמוב, שגם פיתח את הסטארט אפ my6sense. בחברה מצפים שאופן ההתקשרות החדשה תיצור פידבקים רבים יותר בין המשוחחים. "אף אמוטיקון לא יכול להתחרות בהבעת פנים אמיתית של בן אדם", אומר חכמוב. בחברה גם מאפשרים למשתמשים לבטל בעת הצורך את שליחת תגובת הווידיאו שלהם וניתן גם למחוק את הווידיאו המקורי שנשלח והתגובה מהמכשיר של המקבל.