משרד הפרסום מומה זכה בתקציבי הפרסום של חברת קרדיט יוניון ואליטל.
בינואר 2014 זכה מומה בתקציב הפרסום של רשת החנויות להנעלה והלבשה ספורטיבית אליטל מקבוצת MGS בבעלות משפחת מוליוב, בהיקף פרסום מוערך של כ-2 מיליון שקל בשנה.
במקביל, המשרד זכה במכרז של חברת האשראי קרדיט יוניון, שבו השתתפו 4 משרדי פרסום. כצעד ראשון השיקה מומה קמפיין רחב, בהיקף של 3 מיליון שקל, בכיכובו של ירון ברלד. הקמפיין עלה בימים אלה בטלוויזיה, בדיגיטל ובעיתונות.
בעקבות הגידול המשמעותי בפעילות המשרד, הצטרף למשרד צח פלדמן שישמש כסמנכ"ל קריאייטיב. פלדמן כיהן כמנהל קריאייטיב במשרד הפרסום יהושע TBWA ב-3 שנים האחרונות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.