קרדיט יוניון מסירה את דמותו של ירון ברלד מקמפיין הפרסום שלה עד לסיום החקירה המשטרתית נגדו.
בקרדיט יוניון מבהירים היום (ג') כי ההחלטה היא זמנית, ואם יתברר כי ההאשמות נגד ברלד אינן נכונות, ישקלו בחברה להחזירו לקמפיין הפרסום.
כזכור, לאחרונה עלה לאוויר קמפיין הומוריסטי בכיכובו של ברלד, בו הוא מגלם מציל הנחלץ לעזרתם של אזרחים בסיטואציות שונות של מחסור באשראי. על-פי הצהרות החברה, ברלד אמור היה לקבל 600 אלף שקל תמורת הקמפיין.
עם זאת, בירור אצל זכייניות הטלוויזיה העלה כי ממילא לא הייתה הזמנת מדיה לשידור הקמפיין בימים הקרובים. נראה כי כמקובל, החברה עלתה בגל פרסום מאסיבי שנמשך שבועיים-שלושה וירד מהאוויר בימים אלה - ללא קשר לחקירה שהתפוצצה היום.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.