Cell Buddy הישראלית זכתה בתחרות הסטארט-אפים

Cell Buddy הינה החברה הישראלית היחידה מבין 10 חברות שהגיעו לגמר ומבין מאות החברות שהשתתפו

תערוכת הסלולר MWC תסתיים מחר (ה') בברצלונה, אבל הישראלים לא יצאו בידיים ריקות. הסטארט-אפ Cell Buddy זכה במקום הראשון בתחרות הסטארט-אפים בשם Four Years From Now שהוא אירוע הנערך במקביל לתערוכה. Cell Buddy הינה החברה הישראלית היחידה מבין 10 חברות שהגיעו לגמר ומבין מאות החברות שהשתתפו בתחרות.

הסטארט-אפ Cell Buddy הציג את המוצר שלו בביתן הישראלי של מכון הייצוא. "היום הסים של המשתמש שייך לחברת הסלולר, אנחנו נותנים פתרון שהוא יהיה שייך ללקוח", אומר היום (ד') יורם ניסנבוים, מנכ"ל החברה ל"גלובס". "הלקוח יכול לבחור באמצעות אפליקציה לאיזה מפעיל ותוכנית סלולרית הוא רוצה להיות שייך". השירות של החברה כולל ענן מרכזי אליו מתחברים המשתמשים, והאפליקציה מציגה אותו כחנות עם מוצרים של חברות הסלולר. "אנחנו בעצם מארקט פלייס לעולם המובייל".

המשתמש יצטרך לקנות מ-Cell Buddy כרטיס סים באמצעות אחת מרשתות השיווק. "בשלב הראשון אנחנו נפתור את הבעיה במקום שהכי כואב ללקוח, כאשר הוא נוסע לחו"ל", אומר ניסנבוים. "הלקוח רוצה בזמן שהוא בחו"ל לשמור על המספר שלו וגם להוציא שיחות ממספר מקומי, אנחנו מאפשרים את זה".

לדברי אופיר פז, מייסד החברה, "לחברות הסלולר יש תקציבי שיווק יותר גדולים משל החברות הקטנות. כאשר תייר נוחת בנתב"ג, הוא רואה שלט פרסום של אורנג' ולא של גולן טלקום. אנחנו מאפשרים ללקוח לבחור את המפעיל והחבילה הטובה ביותר בשבילו בקליק אחד".

החברה Cell Buddy הוקמה בשנת 2011, היא מעסיקה 15 עובדים, כאשר היא גייסה 3 מיליון דולר מאנג'לים פרטיים. המוצר שלהם יהיה ברמת בטא לקראת אמצע השנה, כאשר השיווק המסחרי בסביבות ספטמבר-אוקטובר. השווקים של החברה יהיו ישראל, מערב אירופה וארה"ב.

מלבד Cell Buddy גם חברת Wibbitz המפתחת טכנולוגיה להפיכת קטעי טקסט ממקורות שונים לסרטונים המבוססים על תוכן, זכתה בתואר המוצר/שירות התוכן הטוב ביותר בתחרות ה-Global Annual Mobile Awards של ארגון ה-GSMA. חברת PointGrab המפתחת תוכנה לזיהוי מחוות כף היד המבוססת על מצלמה סטנדרטית הנמצאת בכל מכשיר, זכתה בקטגוריית האפליקציה החדשנית ביותר.