מגזין הגברים הפופולרי "Maxim" מחליף ידיים ועובר מקבוצת Alpha לידי קבוצה Bilgari המתמחה דווקא בענף המסעדנות.
למרות החלפת הבעלות, הצוות המוביל של המגזין צפוי להמשיך בתפקידו, והמטה יישאר בניו-יורק. היקף העסקה לא נחשף, והצדדים סירבו למסור פרטים נוספים.
בהודעה שפרסמה קבוצת Bilgari נמסר כי היא מתכננת השקעה ארוכת-טווח במותג "Maxim". עוד נמסר כי המטרה היא לייצר מותג רחב ולבנות מוצרים נוספים סביב המגזין ועולם התוכן שלו.
שנת 2013 הייתה מורכבת עבור המגזין, ונעשה אף ניסיון כושל לבצע עסקת מכירה. המגזין אמור היה להימכר לקבוצת המדיה Darden, אך העסקה בוטלה לאחר שהקבוצה לא הצליחה לעמוד בתנאיה.
לפי נתוני איגוד המו"לים, היקף עמודי הפרסום במגזין ירד ב-17% ב-2013 - ירידה חדה בהרבה משאר השוק שירד רק ב-4.1%. היקף התפוצה עומד כעת על 2 מיליון עותקים - ירידה של 20% לעומת נתוני השנים הקודמות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.