אתר סלונה השיק היום (א') רשת תוכן ופרסום עבור אתרים ובלוגים ישראליים שפונים לקהל נשי, בשם "סלונה נטוורקס".
הרשת תתמחה בקידום תכנים שיווקיים לנשים בכל רחבי האינטרנט, באמצעות שיתופי-פעולה עם אתרי נשים ושימוש במנועי חיפוש וברשתות חברתיות, דוגמת גוגל, פייסבוק, אאוטבריין ועוד.
הרשת הנשית החדשה תעניק שירותי פיתוח תוכן, הפצה, פרסום פרפורמנס ושירותי Retargeting לקהל נשי.
לדברי לירון אברהם, המשנה למנכ"ל סלונה ומנהל הפעילות המסחרית, "עד כה סלונה פיתחה תכנים שיווקיים לגולשות סלונה בלבד, ומעתה, באמצעות 'סלונה נטוורקס', נוכל לנהל עבור לקוחותינו אסטרטגיית תוכן נשי - החל מפיתוח התכנים ועד החשיפה וההפצה לקהל נשי ממוקד בכל רחבי הרשת".
אימי עירון, מנכ"לית סלונה, הוסיפה כי "תוכן הוא נכס אמיתי לטווח ארוך, אשר מייצר דיאלוג עם לקוחות, מספר את סיפור המותג ומייצר קשב, שיחה והעדפה. ב-4 השנים האחרונות הובלנו מהלכי תוכן מול מפרסמים דוגמת סופר-פארם וטרה בתוך האתר, וכעת 'סלונה נטוורקס' הינה התפתחות טבעית לרשת כוללת שמתמחה בנשים".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.