הפתעה גדולה נרשמה בחודש החולף בטבלת ניודי הסלולר, כאשר לראשונה מזה חודשים הצליחה פלאפון לרשום מאזן גיוסים חיובי, בעוד שמתחרותיה פרטנר וסלקום המשיכו לאבד מנויים. במקביל, הוט מובייל הובילה על גולן טלקום והצליחה לצרף שיעור כפול של מנויים.
מהנתונים עולה כי פלאפון הצליחה לנייד 3,500 מנויים (אולם לדברי מקור נוסף מדובר ב-2,500 בלבד - ג.פ). כמו כן, את סלקום נטשו הכי הרבה מנויים - 11 אלף (לדברי המקור מדובר ב-8,700 מנויים), ואילו פרטנר איבדה 8,200 מנויים (לדברי אותו מקור מדובר ב-8,800 מנויים).
הוט מובייל, כאמור, הצליחה לגייס בפברואר 7,800 מנויים נטו, בעוד שגולן טלקום גייסה 3,500 בלבד. את הצלחת החברה ניתן להסביר בין השאר במבצעים האגרסיביים שבהם היא נוקטת מאז תחילת השנה, במקביל לקמפיינים טלוויזיוניים. עם זאת, נראה כי החברה סובלת עדיין משיעור נטישה גבוה, שכן בחודש החולף עזבו אותה 17,400 מנויים, ואילו את גולן טלקום נטשו 14,800 מנויים (במונחים של אחוזי נטישה מכלל המנויים).
בגזרת המפעילים הווירטואליים - רמי לוי הצליח לגייס יותר מנויים נטו מאשר המתחרה יופון והגיע לכ-2,700 מנויים חדשים, כאשר האחרונה גייסה 1,300 מנויים. שתי החברות, נציין, מציעות גם הן מבצעים אטרקטיביים ללקוחות.
למעשה, ניתן לומר כי למרות הציפיות לרגיעה ולהתייצבות מחירים, נראה כי השוק הסלולרי ממשיך לרתוח, ורמת המחירים בו לא נרגעת.
ניודים בסלולר - פברואר 2014
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.