חודשיים לאחר שהמיזוג בין חברות האינטרנט קונדואיט ופריון יצא לדרך, האחרונה מספקת היום (ב') דיווח רשמי ראשון שאמור להביא לידי ביטוי את ההתאמה בין החברות.
פריון, שמספקת פתרונות להפצה ותקבולי הכנסות ביישומים דיגיטליים ומנוהלת בידי ג'וזף מנדלבאום, סיימה את שנת 2013 עם מכירות של 104.6 מיליון דולר - צמיחה של 71% לעומת שנת 2012 ומעט מעל צפי ההכנסות שסיפקה לשנה כולה. את הרבעון הרביעי סיימה החברה עם מכירות של כ-31 מיליון דולר - גידול של 47% לעומת הרבעון המקביל ולעומת הרבעון השלישי של 2013.
חלק ניכר מהגידול בהכנסות מגיע בעקבות הסכם הכנסות עסקי עם קונדואיט, שנכנס לפועל ערב הרכישה ומסיבות חשבונאיות מופרד משאר ההכנסות. בשורה התחתונה, סיפקה פריון תוצאות מוצלחות יחסית לצפי. הרווח הנקי הסתכם ב-20.1 מיליון דולר בשנה כולה, או 1.54 דולר למניה - גידול של יותר מ-50% לעומת אשתקד (Non-GAAP).
אך הבשורה האמיתית בדוחות מגיעה מהצפי ל-2014. פריון מעריכה כי מכירותיה יגיעו ל-465 מיליון דולר - צמיחה של 8% - והרווח הנקי ינוע בין 103-108 מיליון דולר. הסינרגיה במיזוג תבוא לידי ביטוי ברווחיות תפעולית צפויה של 27%, לעומת רווחיות של 24% בלבד ב-2013.
לדברי בני דקל, אנליסט בבנק איגוד, צמיחה, גם אם איטית באופן משמעותי לעומת 2013, היא "הפתעה לטובה", שכן ההערכות היו שלא תהיה צמיחה כלל בגלל השינויים בהתנהלות מול גוגל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.