לירינק: מניית טבע תזנק ב-30% ל-65 דולר למניה

האנליסטים: הנתונים על העברת חולי טרשת נפוצה לגרסה החדשה של הקופקסון מעודדים ■ תזרים המזומנים של טבע יתייצב והיא תוכל להיות אגרסיבית יותר ברכישות ■ המניה קופצת 2% במסחר המוקדם בוול סטריט

מניית טבע ממשיכה היום (ה') במומנטום החיובי בוול סטריט ותוקפת את רף ה-50 דולר. המניה קופצת 2% במסחר המוקדם בניו-יורק על רקע העלאת המלצה לה זכתה מבית ההשקעות Leerink.

האנליסטים העלו את ההמלצה לטבע ל"תשואת יתר" בעוד הם צופים התייצבות בתזרים המזומנים החופשי של החברה, מה שיאפשר לה להיות אגרסיבית יותר בכל הנוגע לרכישת חברות אחרות בענף התרופות.

ב-Leerink התייחסו גם לפקיעת הפטנט על הקופקסון במאי וטוענים כי המאמצים של טבע להעביר כמה שיותר מטופלים לגרסה החדשה של הקופקסון מניבה פירות. מדובר בגרסה של קופקסון במינון כפול (40 מ"ג) אותה מקבלים המטופלים ב-3 זריקות בשבוע במקום זריקה אחת מדי יום. טבע שואפת להעביר 57% מהמטופלים בקופקסון לגרסה החדשה, אולם אנליסטים מחשיבים אפילו חצי מהיעד הזה כנתון חיובי.

לפי Leerink, הסקרים האחרונים בנוגע למאמצי טבע להעביר את המטופלים לגרסה החדשה של הקופקסון מעודדים.

בבית ההשקעות החליטו להקפיץ את מחיר היעד למניית טבע מ-48 דולר ל-65 דולר, וזהו המחיר הגבוה ביותר בקרב כל האנליסטים המסקרים את המניה. מדובר במחיר הגבוה ב-30% ממחיר השוק.