מה בדיוק אמור להרגיש צרכן שהקדים ורכש כרטיסי טיסה מוזלים במותג הלואו קוסט של אל-על, UP, וגילה כעבור כמה שבועות כי מחיר הכרטיס ירד בעשרות אחוזים?
"ידיעות אחרונות" מדווח הבוקר כי אלעד ב' מרחובות רכש בתחילת פברואר 3 כרטיסי טיסה לפראג לשבוע השני של אפריל ב-674 דולר, ולפני מספר ימים הוא גילה כי המחיר הוא רק 422 דולר.
■ בדיקת "גלובס": האם אל-על מטעה את הצרכנים?
אלעד פנה לאל-על, והובהר לו כי אינו יכול לבטל את הכרטיסים משום שחלף הזמן המוגדר בחוק הגנת הצרכן לגבי ביטולים. לשאלתו איך בדיוק ירדו המחירים, הוא קיבל מענה: "אולי אנשים ביטלו, ולכן התפנו כרטיסים. זה קורה כל הזמן".
מבדיקת "ממון" עולה כי המחירים המשיכו לרדת גם בימים האחרונים, וכעת המחיר הוא 359 דולר.
מאל-על נמסר בתגובה: "על-פי רוב מחירי טיסות UP הולך ועולה ככל שמתקרב מועד הטיסה. לעיתים נדירות, בטיסות מסוימות, עקב שינוי בנסיבות או עקב שינויים בסביבה התחרותית, המחיר עשוי לרדת".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.