חגית קמין, מנהלת אגף השיווק והאסטרטגיה בחברת פז, תסיים את תפקידה בחברה ביולי השנה.
קמין החלה את דרכה בפז לפני 15 שנה, כמנהלת אגף השיווק. לאחר 5 שנים, ב-2004, עברה לשמש כסמנכ"ל השיווק של בורגראנץ' שהייתה באותה העת בבעלות פז, ובשנת 2006 חזרה לנהל את אגף השיווק והאסטרטגיה של פז, תפקיד בו שימשה עד היום.
קמין היא בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה וסוציולוגיה ותואר M.A בפסיכולוגיה חברתית מאוניברסיטת בר-אילן.
קמין אחראית על האסטרטגיה הקמעונאית של פז והובילה את הקמת רשת חנויות הנוחות yellow שכללה את מהפכת הקפה שהורחבה לאחר מכן גם לרשתות נוחות מתחרות. לפני שהגיעה לפז, עבדה קמין כמנהלת לקוחות במשרד הפרסום מקאן-אריקסון.
יונה פוגל, מנכ"ל פז, מסר: "חגית מילאה תפקיד חשוב במיצובה של פז כחברה חדשנית ומובילה ובפיתוח רשת yellow. יכולותיה בתחום השיווק והאסטרטגיה בלטו וקיבלו הכרה מקצועית בפרסי האפ"י שקיבלה פז".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.