כלל ביטוח תשכיר 4,200 מ"ר בבית רובינשטיין ב-24 מיליון שקל

כחלק מההיערכות למעבר כלל ביטוח למגדל עתידים שברמת החייל, החברה חתמה עם חברת ההיי טק בינה טבעית העוסקת בפרסום ברשת על הסכם שכירות ל-6 שנים ■ העסקה משקפת שווי של כ-79 שקל למ"ר

כלל ביטוח ממשיכה בהיערכות למעבר הקבוצה למגדל עתידים שברמת החייל. כחלק מהמהלך חתמה החברה על הסכם שכירות במגדל רובינשטיין בתל אביב עם חברת ההיי טק בינה טבעית העוסקת בפרסום ברשת.

על פי ההסכם, תשכור חברת בינה טבעית 4,200 מ"ר במגדל בעבור כ-4 מיליון שקל לשנה. הסכם השכירות נחתם לתקופה של 6 שנים, כך שההיקף הכספי הכולל של דמי השכירות יעמוד על כ-24 מיליון שקל.

העסקה משקפת שווי של כ-79 שקל למ"ר. העסקה אינה כוללת מקומות חנייה במגדל ואל סכום השכירות יש לצרף דמי ניהול אותם תשלם השוכרת בגובה של כ-18 שקל למ"ר לחודש. הסכם השכירות כולל גם אופציה להארכה לתקופה נוספת בת שנתיים וחצי.

המשרדים אותם משכירה כלל ביטוח כעת מהווים את כל השטח שנמצא בבעלותה בבית רובינשטיין. מדובר בשטח המתפרס על פני הקומות ה-22 עד ה-26 במגדל בן ה-28 קומות הממוקם בצומת הרחובות לינקולן ודרך מנחם בגין. יש לציין שהשטחים אותם משכירה חברת כלל ביטוח כעת אינם כוללים את כל שטחי הקומות האמורות ובחלקן קיימים גם שוכרים נוספים.

כאמור, השכרת המשרדים מהווה חלק ממהלך של קבוצת כלל ביטוח להעברת החברות הבנות בקבוצה למגדל עתידים ברמת החייל. כלל ביטוח צפויה לפנות את השטחים במגדל רובינשטיין במהלך חודש מאי הקרוב.

כזכור, כלל ביטוח חתמה על הסכם לשכירת 22 קומות במגדל עתידים בהיקף 42 אלף מ"ר. ההסכם נחתם בשנה שעברה לתקופה של 24 שנה וכולל גם אלף מקומות חנייה. מגדל עתידים נמצא בבעלות עיריית תל אביב ואוניברסיטת תל אביב, וכולל 35 קומות משרדים בסך הכל מעל שתי קומות מסחר וחמש קומות חניון תת קרקעי.