חברת פרטנר הודיעה היום על כוונתה להקים כ-40 מעבדות תיקונים ברחבי הארץ. המעבדות יוקמו במרכזי השירות של החברה ובחנויותיה, והן יספקו שירות תיקונים מיידי ובמידה ויידרשו תיקונים יותר מורכבים למכשירים החברה תצייד את הלקוח במכשיר חלופי. פרטנר התחייבה שההמתנה לתיקון לא תעלה על שני ימי עסקים. תיקוני פלסטיקה, תצוגה ותוכנה יבוצעו תוך שעתיים.
צביקה שיינפלד, סמנכ"ל חטיבת הקמעונאות בפרטנר, ציין: "כחלק מהתפיסה של שירות מצטיין וממוקד ללקוחותינו, אנו מעניקים ללקוחותינו מענה הוליסטי בתחום שיווק ציוד הקצה והשירותים הנלווים, החל מהיצע נרחב של מכשירים סלולריים וטאבלטים באחריות מלאה, מבצעי מכירה אטרקטיביים והתאמת חבילות ושירותים, דרך תמיכה מקצועית למוצרים הנמכרים ועד שירות תיקונים במרכזי השירות ברחבי הארץ".
עוד ציין: "במסגרת פיילוט ממושך שערכנו גילינו, כי לקוחותינו מעדיפים לקבל מענה בנושא של תקלות מכשירים כבר במעמד הגעתם למרכזי השירות והמכירה. כידוע, מספר המעבדות לתיקון מכשירים סלולריים גדל בצורה משמעותית בשנתיים האחרונות, ולצד זה קיימות מעבדות רבות שאינן מקצועיות או מוסמכות".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.