הצבע הפופולרי של אביב 2014 הוא כחול. כך לפחות על-פי חברת פנטון האמריקאית, הנחשבת לסמכות קובעת בענייני צבע. לכאורה לא מדובר בהכרזה סקסית או מעניינת במיוחד, ובכל זאת, הבחירה בצבע (מס' 3949-18 במניפת הצבעים, אם אתם חייבים לדעת), זכתה לתשומת לב מיוחדת בעולם האופנה. כך, בהמשך ישיר לעונת החורף, נוכחותו של הכחול רק מתחזקת עם הגעת האביב, כפי שהדגימו תצוגות העונה שהתקיימו בשבועות האופנה הבינלאומיים.
הרשתות האופנתיות המסחריות מיהרו אף הן, כמובן, לאמץ את הבשורה, ובהתאם את הצבע, והוא נצפה לאחרונה כמעט בכל פריט אופנתי אפשרי: ז'קטים, שעונים, עניבות, נעלי סניקרס, חפתים, כובעים, חגורות, תחתונים ותיקים. קשת הגוונים הרחבה של הצבע בקולקציות הגבריות הפכה את הכחול לא רק לנחשק, אלא גם לידידותי למשתמש, שיכול להחמיא למגוון רחב של סגנונות אופנתיים. בסקאלת הגוונים הוורסטילית השתמשו המעצבים בדרכים שונות - חלקם העדיפו מראות כחולים שלמים מלאי תעוזה, אצל אחרים הוא שימש כבסיס ללבוש שלם. אלה שנמנעו משילוב הצבע בבגדים עצמם, בחרו בו כצבע ממריץ לאביזרים משלימים כמו תיקים, נעליים, חגורות או שעונים, ובכך תרגמו את המגמה למלתחה גברית מתונה יותר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.