בגיל 73, קרוב לארבעה עשורים לאחר שפרש מכדורגל מקצועני - האגדה הברזילאית פלה רווה נחת כלכלית, הרבה בשל התקרבותו של טורניר המונדיאל, שייערך בקיץ הקרוב במדינתו.
על-פי סוכנות הידיעות "בלומברג", פלה "גורף לעצמו חסויות כמעט באותה רמה שהצליח בימי שיא תהילתו". שחקן העבר הוא בעל השליטה בחברה הנקראת Sport 10, שאחראית על ניהול הזכויות המסחריות שהמותג שלו עדיין מצליח לייצר.
במהלך השנה וחצי האחרונה חתם פלה על הסכמי ספונסרשיפ מול תאגידי ענק כמו פרוקטר אנד גמבל, פולקסווגן, חברת התעופה אמירייטס, שעוני האבלוט ורשת המזון המהיר סאבווי. כמו כן, חתם פלה על הסכם עם קוקה קולה במסגרתו יצטלם עם מוצרי חברת המשקאות ועם הגביע העולמי בלוקיישנים שונים ברחבי ברזיל.
"מותג פלה", לפי הדיווח, צפוי לייצר עד סוף שנת 2014 הכנסות בסך 25 מיליון דולר מהופעות במקומות שונים, מכירת מרצ'נדייז, סרט אודות חייו שיופק על-ידי Imagine Entertainment, ועוד.
"אני מודה לאלוהים על כך שדורות של אנשים המשיכו לתמוך בי", אמר לאחרונה פלה. "אף אחד לא מושלם, אבל אני עושה ככל יכולתי על מנת לשדר מסרים חיוביים".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.