משרדי הפרסום y&r ישראל, שטרית מדיה גרופ ופרסום אברהם מתמודדים בשלב הגמר על תקציב הפרסום של בנק מרכנתיל דיסקונט- כך נודע ל"גלובס". בתקציב מרכנתיל מטפל כיום משרד הפרסום פוגל אוגילבי. על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום, היקף הפרסום של מרכנתיל דיסקונט עמד אשתקד על כ-1.6 מיליון דולר.
משרד הפרסום פוגל אוגילבי מטפל בתקציב הפרסום של הבנק מזה שנים ארוכות. אמנם לא מדובר בתקציב גדול מבחינת היקפים, אך הבנק מקפיד אחת לשנה-שנתיים להעלות קמפיין רחב הכולל גם טלוויזיה.
בחודשים האחרונים, על רקע שינויים בהנהלת הבנק, החלו להיבחן שינויים במערך הפרסום של החברה. יותר מעשרה משרדים הציגו פרזנטציות כדי לנסות לזכות בתקציב. עתה נבחר מספר מצומצם של משרדים שעמם מתעתד הבנק להתקדם.
בפוגל אוגיבי מקפידים בשלב זה לשדר עסקים כרגיל ומאמינים, כי למרות שהם לא לוקחים חלק במכרז הם עדיין בפוזיציה טובה כדי להמשיך לטפל בתקציב. לדברי ניר פרח, מנכ"ל פוגל אוגילבי: "מבחינתנו התקציב שלנו ואנחנו מתקדמים הלאה בתוכניות האסטרטגיות".
במרכנתיל דיסקונט סרבו להגיב לידיעה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.