קוקה-קולה משיקה פעילות שיווקית לחול המועד פסח במסגרתו תקים בתוך המפעל בבני ברק מתחם מוזיקלי. הכניסה לאירוע היא ללא תשלום, אך נדרש בקבוק או פחית ריקה עבור כל משתתף.
הדגש של הפעילות, בדומה לשנים קודמות, יהיה מיחזור וכך למשל תוקם במקום ממכונה המדגימה כיצד להפוך את קרטוני האריזה לתופים ואת פקקי הבקבוק למקלות תיפוף, כמו גם האפשרות ליצור מגנט למקרר בצורת גיטרה משימוש חוזר בפחית שתייה ורעשנים מבקבוקי הפלסטיק.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.