מכון הייצוא הישראלי יקיים אירוע תחת השם "פוקוס ישראל" בתערוכת MIPTV שתיפתח בשבוע הבא בצרפת. זאת במסגרת הבחירה בישראל כמדינת נושא. במסגרת האירוע, יתקיימו 5 פאנלים בהשתתפות בכירי התעשייה הישראלית ויתקיימו אירועים חגיגיים, בהשתתפות קניינים מרחבי העולם.
בין היתר תתקיים ארוחת בוקר חגיגית לקניינים המגיעים לתערוכה בהשתתפותה של וירג'יניה מאוזלר, מנכ"לית Wit, המתמחה במחקר ובמידע על תוכניות טלוויזיה. מאוזלר תערוך מפגש מיוחד בנושא תוכן ישראלי, שבסופו יוקרנו פורמטים ישראליים אותם בחרה באופן אישי. באחד הערבים תיערך מסיבה חגיגית שהמוטיב המרכזי שלה הוא ישראל, בהשתתפות להקת בלקן ביט בוקס.
עלות סדרת האירועים היא מיליוני שקלים ויחד עם השקעת מכון הייצוא, נתנו חסות לאירועים בכירי התעשייה הישראלית ובהם קשת, דורי מדיה, ארמוזה פורמטס, רשת, הוט, yes, ענני תקשורת, האולפנים המאוחדים, סאטלינק, טלית הפקות, דה בוקס וא-קאפלה.
בשנת 2013 הציגו בתערוכה כ-1,600 חברות ופקדו אותה מעל 11,000 מבקרים מ-100 מדינות ברחבי העולם.
מירה גשל, מנהלת ענף תוכן, קולנוע, טלוויזיה ומוזיקה במכון היצוא אמרה, כי "כמו בעולם הקולנוע כך גם בעולם הטלוויזיה - היצירה הישראלית זוכה להכרה ולהערכה בעולם. השנה ולראשונה בתולדות התערוכה, ישראל נבחרה להיות מדינת הפוקוס".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.