נעילה חיובית באירופה על רקע דוח התעסוקה האמריקאי

שוק העבודה בארה"ב הוסיף בחודש החולף 192 אלף משרות, ושיעור האבטלה נותר על כנו ברמה של 6.7% ■ העלאת המלצה למניות הרכב רנו ופיאט

מגמה חיובית נרשמה היום (ו') בבורסות אירופה על רקע פרסום דוח התעסוקה האמריקאי. אמש הסתיים המסחר בוול סטריט במגמה שלילית, כשמדד הנאסד"ק בלט לשלילה.

שוק העבודה בארה"ב הוסיף בחודש החולף 192 אלף משרות, ושיעור האבטלה נותר על כנו ברמה של 6.7%. זאת, לעומת הצפי ליצירה של 199 אלף משרות, וצפי לירידה בשיעור האבטלה לרמה של 6.6%. הנתונים משקפים כניסה של חצי מיליון אמריקנים למעגל העבודה בחיפוש אחר משרה.

שוקי המניות יגיבו לדוח התעסוקה, על רקע ספקולציות שהנתון החלש עשוי להשפיע על הבנק המרכזי להמשיך בצעדים המוניטריים המרחיבים.

מניות יצרניות הרכב רנו הצרפתית ופיאט האיטלקית מטפסות ברקע העלאת המלצה ב-UBS לשתי המניות, מ"נייטרלי" ל"קנייה". חברת התעופה הבריטית איזיג'ט עולה לאחר נתוני התעופה לחודש מארס.

שבוע שני של עליות שערים באסיה

מגמה מעורבת חתמה את המסחר היום בבורסות אסיה, כאשר מדד ה-MSCI המקומי משלים שבוע שני של עליות שערים.

מניית Tencent Holdings , חברת האינטרנט הציבורית הגדולה ביותר באסיה, מרכזת עניין שלילי. המניה איבדה מאז ה-6 במארס כ-17%, לאחר שזינקה ביותר מ-1,200% ב-5 השנים אחרונות ומכפיל הרווח שלה נסק לשיא. "Tencent הייתה מניה אהובה מאוד, אבל מניות לא יכולות לעלות לנצח. המשקיעים מסתכלים כעת על כמה החברה באמת שווה", ציין סטיוארט ביוויס מ-Vantage Capital Markets בהונג קונג.

[לפורטל הפיננסי][לבורסות בעולם]