האינפיניטי Q50 בדרך לישראל: מה היא מציעה וכמה תעלה?

אחת המערכות המסקרנות ברכב היא מערכת ההיגוי האלחוטית, מערכת המדיה תתפרס על פני שני מסכים מרכזיים במרכז הקונסולה, ועוד שלל שכלולים ופינוקים

לאחר שרשמה ב-2013 שנה גרועה במיוחד עם צניחה של 40% במכירות רכבי אינפיניטי, היבואנית קרסו החלה לאחרונה בשיווק הסנונית הראשונה של היצרן היפני מליין הדגמים החדשים של האינפיניטי Q50.

אחת המערכות המסקרנות ברכב היא מערכת ההיגוי האלחוטית. שלושה מנועים חשמליים אמונים על העברת פקודות ההיגוי מגלגל ההגה לצמיגים הקדמיים, מוט ההגה המכני אומנם לא מחובר כלל למנגנון, אך במקרה של כשל חשמלי יכנס לפעולה וימנע מקרה חירום.

המכונית תימכר בשלב הראשון עם מנוע וי 6 - ו-3.5 ליטרים עם הספק של 306 כוחות סוס שיחד עם המנוע החשמלי ייצרו יחדיו הספק מכובד של 364 כוחות סוס ו 35.6 קג"מ ב-5,000 סל"ד. השילוב בין שני המנועים יודע להחזיר צריכת דלק מרשימה של 17 ק"מ לליטר בתוך העיר וכ-12 ק"מ מחוץ לעיר על כל ליטר דלק. לדברי אינפיניטי מדובר במנוע הטורבו המודרני.

מערכת המדיה תתפרס על פני שני מסכים מרכזיים במרכז הקונסולה כשאחד ישמש לטובת GPS ואילו השני יעבוד במקביל לטובת מערכת המולטי מדיה שתהיה מבוססת ממשק אפל, עובדה שתעניק למחזיקי אייפון פרסונליציה מלאה, ואילו מחזיקי מערכת ההפעלה אנדרואיד יסתפקו בהתממשקות רגילה.

עוד בזירה הטכנולוגית אפשר למצוא 5 מצבי נהיגה, זיכרון מלא ל-4 פרופילי נהיגה, מערכת מניעת התנגשות אקטיבית שיודעת לנתר שתי מכוניות מקדימה, 14 רמקולים של בוז, מערכת אקטיבית על שמירת נתיב, מושבי עור שפותחו בעזרת טכנולוגיה של נאסא עם 52 נקודות תמיכה ועוד שלל פינוקים שיגיעו בשתי רמות גימור.

צפו בווידיאו המלא...