בחודש שעבר נודע כי דייויד בקהאם יהפוך לפרזנטור הרשמי בשוק הסיני של חברת רכבי היוקרה יגואר. מוקדם יותר השנה, הודיע כדורגלן העבר, שפרש הקיץ ממשחק פעיל, על הקמת קבוצת MLS במיאמי.
אבל מתברר שהסופרסטאר האנגלי מסרב לנוח על זרי הדפנה: אתמול הודיעה יצרנית ומשווקת המשקאות האלכוהוליים הבריטית דיאג'ו כי "בקס" יהיה הפנים של מותג הוויסקי הסקוטי החדש שהיא משיקה, שייקרא Haig Club. מחיר בקבוק יתחיל ב-65 דולר. דיאג'ו, שהכנסותיה ב-2013 נאמדו ב-15.48 מיליארד ליש"ט, היא חברה ציבורית שנסחרת בבורסות של לונדון, דאבלין וניו יורק. היא טרם חשפה פרטים כספיים הנוגעים לחוזה.
ההחלטה של בקהאם לפרסם את דיאג'ו כבר עומדת לביקורת. מנכ"ל קרן הצדקה Alcohol Concern מצוטט בעיתון "מטרו": "זה מאכזב בצורה בלתי רגילה שאייקון גלובלי כמוהו, שמשמש דוגמה לילדים, משתמש בתדמית כוכב הספורט שלו כדי לקדם משקאות חריפים. כספורטאי הוא אמור להעביר לילדים מסרים של אורח חיים בריא".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.