בשנת 2013 התקבלו 10,391 פניות ציבור למשרד התקשורת, שמהוות ירידה של כ-30% לעומת 2012. שיאנית התלונות בקרב הציבור היא הוט מובייל, עם 12 תלונות לכל 10,000 מנויים. כך עולה מדוח פניות הציבור לשנת 2013 של משרד התקשורת.
44% מהתלונות על חברות התקשורת נמצאו מוצדקות ב-2013, לעומת 48% בשנת 2012. מהדוח עולה כי חברת פרטנר במקום הראשון ביחס בין חלק התלונות המוצדקות לבין גודל החברה בשוק. גולן והוט מובייל הגיעו למדדים נמוכים יותר, ודירוגן לקוי.
מהדוח עולה עוד כי חלה ירידה בשיעור הפניות בשנת 2013 בנושאי מכירות, איכות השירות ובקשות מידע והסיבות העיקריות לכך הן ביצוע שורת תיקונים צרכניים. יחד עם זאת, חלה עלייה משמעותית, בפניות אשר עניינן חשבונות (חיובי יתר, טעויות בחשבון, אי מתן החזר כספי וכו').
החברות שהתקבל לגביהן המספר הגדול ביותר של תלונות לכל 10,000 מנויים הן: הוט מובייל, עם 12 תלונות לכל 10,000 מנויים; אלון סלולר עם 11.6; רמי לוי עם 11; גולן טלקום עם 10; הוט טלקום (טלפוניה) עם 11.8; הוט טלקום (תשתית לאינטרנט) עם 8.8; 013 נטוויז'ן (גישה לאינטרנט) עם 6.6; 012 סמייל (טלפוניה) עם 5.7; פלאפון עם 5.5.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.