חברת אפל הודיעה על צירופן של 4 חברות פרסום המתמחות בדיגיטל למערך הפרסום שלה. החברות הן AKQA , Huge, Area 17 ו-Kettle. מדובר בסוכנויות אמריקאיות אשר צפויות לעבוד על קמפיינים בתחום הדיגיטל.
גורמים המקורבים לנושא אמרו כי הפעילות צפויה להתמקד בין היתר באסטרטגיה דיגיטלית ובחוויית משתמש.
אפל עובדת כבר עם שורה של חברות פרסום, אך ההערכות הן שלא יהיו שינויים מהותיים, וכי הסוכנויות החדשות יעבדו על תחומים חדשים.
יש לציין, כי בשנה שעברה נודע על מספר חילוקי דעות בין הנהלת החברה לבין משרד הפרסום העיקרי שלה TBWA. עיקר המחלוקות היו סביב נושא פיצוח הבריף של האייפון החדש והכעס של אנשי אפל על ההצלחה של קמפיינים של המתחרה סמסונג. למרות שהצדדים ממשיכים לעבוד ביחד, גייסה אפל שורה של עובדים אשר מהווים חלק ממערך הפרסום הפנימי של החברה.
בשנה שעברה הוציאה אפל על פרסום בעולם כ-1.1 מיליארד דולר, מעט יותר ממה שהוציאה בשנת 2012.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.