דרושים מתפטרים: לא מרוצים מהעבודה? מרגישים שאינכם יצרניים? קחו 5,000 דולר ולכו לדרככם. זה לפחות מה שמציעה אמזון לעובדי המחסן שלה. במכתב שנשלח השבוע לבעלי המניות, תיאר המנכ"ל ג'ף בזוס את פרטיה של אסטרטגיית משאבי אנוש נדירה שאותה הפעילה ענקית הקמעונות.
התוכנית, שקרויה "תשלום עבור פיטורים" (Pay to Quit), מוצעת פעם בשנה לעובדים שעובדים במרכזי ההפצה של אמזון. בשנה הראשונה עומדת ההצעה על 2,000 דולר. לאחר מכן היא מטפסת ב-1,000 דולר בכל שנה, עד שהיא מגיעה ל-5,000 דולר. המטרה היא לברור את העובדים שאינם מרוצים מעבודתם, ומחפשים מצנח זהב.
"המטרה היא לעודד את האנשים לקחת רגע לחשוב מה הם באמת רוצים. בטווח הארוך, עובד שנשאר במקום שאינו רוצה - זה לא בריא לא לעובד ולא לחברה", הסביר בזוס.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.