יאהו הפתיע את וול סטריט עם תוצאות טובות מהצפוי בדוחות הרבעון הראשון, אולם בתוך החברה יש תוכניות להגדיל את ההכנסות עוד יותר, באמצעות השקעה במנוע החיפוש, שנמצא הרחק מאחורי גוגל.
על פי אתר הטכנולוגיה re/code, מנכ"לית יאהו מריסה מאייר מכינה תוכנית על מנת לשכנע את אפל לזנוח את מנוע החיפוש של גוגל כברירת מחדל במכשירי האייפון והאייפד, ולהכניס במקום את המנוע של יאהו.
על פי הדיווח, מספר עובדים ביאהו אומרים שהתוכנית כבר נמצאת בשלב מתקדם, כולל תמונות של המנוע החדש, ובכירים בחברה צפויים להציג את התוכנית למנהלי אפל בקרוב. כמו כן נודע כי מאייר כבר סיפרה על תוכניתה למספר מנהלים באפל, כולל האחראי על העיצוב, ג'וני אייבי.
על פי אחד המקורות, "זו המטרה של כל המאמץ. לתפוס עמדה מרכזית בחיפוש של iOS. עם זאת, זה יצריך יותר מתמונות יפות כדי לשכנע את אפל לוותר על גוגל, אבל מריסה ממש רוצה את זה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.