ענקית הרכב ג'נרל מוטורס (GM) מתכננת להשקיע בסין 12 מיליארד דולר בין השנים 2014 ל-2017, ולהקים מפעלים נוספים בשנה הבאה, במסגרת ביסוס דריסת הרגל שלה במדינה, כחלק מהתחרות במתחרותיה האגרסיביות על שוק הרכב הגדול ביותר בעולם.
GM מצפה שמכירותיה בסין יגדלו השנה ב-8%-10%, יחד עם הצמיחה הכללית בשוק הסיני, שבו חברות זרות כגון פולקסווגן AG לצד שחקניות מקומיות כמו SAIC מתחרות על הגדלת נתח השוק שלהן.
"אנו משקיעים בתבונה ומאיצים את פיתוח וייצור הרכב שלנו כדי לעמוד בביקושי השוק", כך אמר נשיא GM סין בתערוכת הרכב בבייג'ינג.
GM מתכננת להקים בשנה הבאה בסין חמישה מפעלים נוספים, כחלק מניסיונותיה להגביר את היקף הייצור במדינה ב-65% עד 2020, כך לדברי מנהלים בחברה. ארבעה מהם יהיו מפעלי הרכבת מכוניות, והחמישי יהיה מפעל מנועים בשניאנג.
בכוונת GM למכור 100,000 מכוניות בסין עד 2015, לעומת 50,000 בשנה שעברה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.