ענקית התקשורת דיסקברי מוכרת ערוץ אינטרנט בשם Howstuffwroks תמורת 45 מיליון דולר. מדובר באתר שמסביר ומלמד על תופעות מדעיות בשפה פשוטה וקלילה.
סכום המכירה משקף לאתר ירידה של 82% בשווי מאז נרכש על-ידי דיסקברי לפני 7 שנים תמורת 250 מיליון דולר.
את האתר רוכשת חברת Blucora שמפעילה מספר אתרי אינטרנט, המוביל שבהם מנוע חיפוש בתחום העסקי. למרות המכירה, דיסקברי תמשיך לנהל את הצד הפרסומי של האתר.
רכישת האתר על-ידי דיסקברי ב-2007, הייתה חלק מגל רכישות שביצעה אז החברה במטרה להרחיב את הפעילות שלה באינטרנט. לגבי אתר Howstuffwroks, הכוונה של דיסקברי הייתה להפוך אותו למעין עיתון מדעי. גויס צוות כותבים, נקבעו דד ליינים קבועים, ובחברה קיוו שהשילוב בין תוכן מקורי ואיכותי לצד מחלקה מסחרית מיומנת תוכל להניב תוצאות חיוביות.
ברבות השנים המודל לא הוכיח את עצמו, והאתר מדורג כיום רק במקום ה-327 בדירוג אלקסה עבור גולשים אמריקאים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.