על האות המתה הקרויה "חוק הספאם" - אותו חוק שאמור לדאוג שיפסיקו להציק לנו בטלפון עם הצעות שיווקיות - כתבנו לא מעט במדור הזה, ובכל פעם נשבר שיא חדש. את ההתפתחות האחרונה אפשר היה להרגיש בחגים, כשרבים מהקוראים בוודאי קיבלו טלפונים ממקומות שמעולם לא נרשמו למאגר התפוצה שלהם.
התהליך של מסירת מספרכם נעשה במעמד קנייה או הצטרפות למועדון לקוחות. אישרתם? בעיה שלכם. אבל מה קורה אם מסרתם את המספר בשלב של בירור מחיר בלבד? לכבוד זה המציאו את השיטה המכונה "סליחה, טעינו".
איך זה עובד? נניח שהזמנתם שולחן במסעדה ומסרתם טלפון. אין כאן הרשאה לעשות בו שימוש, אבל אל תתפלאו (מניסיון) אם תיכנסו למאגר. "סליחה, טעינו", יתרצו בבית העסק.
שיטת מצליח עובדת במקומות נוספים: הנה, אנחנו צלצלנו לפני כשנה לברר בסניף הולמס פלייס בנתניה מחיר למנוי כושר במתכונת "לקוח סמוי" לצורך כתבה במדור זה. בתוך זמן קצר הוצפנו בטלפונים המבשרים על מבצעים חמים, ומשביקשנו להפסיק את הטלפונים, התחילו להגיע המסרונים.
מה אומרים בהולמס פלייס? "כשמתקבלת הודעה להפסקת פרסומים, אנו פועלים להפסקתם באופן מיידי. לגופו של עניין, בהיעדר פרטים מזהים אנו לא יכולים לבדוק את הנטען על-ידי הלקוח הסמוי - אך ייתכן שאירעה אי-הבנה".
במילים אחרות: סליחה, טעינו.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.