מארק צוקרברג כבר מזמן נכנס לספרי ההיסטוריה כאחד המנכ"לים המיליארדרים הצעירים בעולם, כמי שאחראי על הרשת החברתית בעולם ומי ששמו הולך לפניו בכל מקום ומקום. אך אם בכל זאת הייתה חסרה נקודת ציון אחת בביוגרפיה של צוקרברג כדי להפוך אותו לסלב של ממש, היא הגיעה אתמול (ד').
מוזיאון השעווה המפורסם בעולם, מאדאם טוסו, הציג אתמול דמות שעווה בגודל אמיתי של מנכ"ל ואחד ממייסדי פייסבוק, זאת כחלק מהרצון לקדם פתיחת סניף מקומי של רשת המוזיאונים בסן פרנסיסקו בואכה עמק הסיליקון בחודש יוני הקרוב.
בישיבה מזרחית על כסא, לפטופ על הרגליים וקפוצ'ון אדום אחד, צוקרברג הוצג אתמול לצד דמויות השעווה של הזמרת ריהאנה והשחקן ליאונרדו דיקפריו.
יצירת דמותו של צוקרברג משעווה שמה אותו בשורה אחת עם ביל גייטס, ממייסדי מיקרוסופט, וסטיב ג'ובס, ממייסדי אפל, שזכו לכבוד עד כה.
עם זאת, מנהל השיווק של המוזיאון בסן פרנסיסקו, לאורן פהרר, אמר לבלוג הטכנולוגיה Mashable כי צוקרברג לא צפוי להישאר לבד בשלוחה של מוזיאון השעווה בסן פרנסיסקו. הקרבה לסיליקון ואלי תכניס עוד כמה דמויות מעולם הטכנולוגיה למוזיאון, אם כי טרם ברור מי הם יהיו בדיוק.
לדבריו, היה צורך ב-20 אמנים וב-3-4 חודשים כדי לבנות את דמות השעווה של צוקרברג.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.