תקציב הפרסום של המותגים "בונזו" ו"לה קט", המשווקים על-ידי חברת מעברות, יוצא למכרז - כך נודע ל"גלובס".
החברה פנתה לאחרונה למספר משרדי פרסום בינוניים-קטנים והעבירה להם בריף בנוגע למותג מזון הכלבים "בונזו", שעליו מציגים המשרדים פרזנטציות קריאייטיב ואסטרטגיה.
ב-2014 צפוי להיכנס מתחרה נוסף ל"בונזו" ברשתות השיווק, תחת המותג DOG CHOW. המותג של אסם פורינה צפוי להיות מוצב כמותג פרימיום, והוא צפוי להיתמך שיווקית בעיקר על המדף, במיתוג הקטגוריה ובמבצעי סחר.
תקציב הפרסום של "בונזו" ושל מזון החתולים "לה קט" מטופל בשנתיים האחרונות במשרד הפרסום חברון-זלצמן-שביט, שזכה בו במסגרת מכרז. הפעילות הפרסומית של המשרד נערכה בעיקר סביב המותג "בונזו", תחת הסיסמה "מה שהכלב שלך צריך".
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של המותג "בונזו" עמד ב-2013 על כ-1.3 מיליון דולר במחירי מחירון.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.