חדשות הרכב: צפו במריה שראפובה יוצאת לסיבוב בפורשה

ג'נרל מוטורס רושמת ירידה חדה ברווחים ברבעון, מנגד מרי בארה מנכ"לית החברה זוכה לעטר את העמוד הראשי של המגזין היוקרתי טיים; אופל מתכננת מהפכה בכמה מהדגמים המובילים שלה; שברולט מתכננת מהפכה ועוד

היום בתוכנית חדשות הרכב בגלובס TV, ג'נרל מוטורס רושמת ירידה חדה ברווחים ברבעון, מנגד מרי בארה מנכ"לית החברה זוכה לעטר את העמוד הראשי של המגזין היוקרתי טיים; אופל מתכננת מהפכה בכמה מהדגמים המובילים שלה כשהיא צפויה להרחיב את סגמנט הג'יפונים שלה; אופל לא לבד - גם שברולט מתכננת מהפכה בדגם אס אס היוקרתי שלה; מריה שראפובה ומארק וובר יוצאים לסיבוב על הפורשה 918 ספיידר. ונסיים את התוכנית עם קמפיין חשוב ומזעזע שעולה בימים אלא בארצות הברית.

אחד ממנועי הצמיחה בתאונות הדרכים, במרכאות כפולות ומכופלות כמובן, הוא שימוש באפליקציות כמו פייסבוק, וואטצאפ שמסיטות את הסח הדעת מהכביש. אחד השיאים שזעזעו את ארצות הברית היה כשנהגת עדכנה את דף הפייסבוק שלה ודקה מאוחר יותר מצאה את מותה בתאונה חזיתית עם משאית.

לפיכך בחרנו לסיים את המהדורה עם הקמפיין האמריקני למלחמה בשימוש בטלפון הנייד בזמן נסיעה, קמפיין שעולה בימים אלה בארה"ב . נדמה בישראל הטיפול בתופעה נעשית בכפפות של משי ובלי לפגוע חלילה ברגשות הצופים.

צפו בתוכנית המלאה...