משרד הפרסום "לעומק התודעה" יטפל בתקציב הפרסום של חברת השילוח DHL.
אמנם מדובר במותג בינלאומי, אך היקף הפרסום שלו בארץ קטן יחסית ועומד על כ-1.5 מיליון שקל בשנה. חלק ניכר מהתקציב מופנה לפרסום בעיתונות או לפעילות ממוקדת באינטרנט. בנוסף משמשת החברה כנותנת חסות למכבי תל-אביב.
למרות הפעילות הפרסומית המצומצמת, אחת לכמה שנים משקיעה החברה בהיקפים מעט יותר גדולים ואף עולה לטלוויזיה.
תקציב נוסף שמצא בית חדש באחרונה הוא תקציב אוניברסיטת בר-אילן, שיטופל במשרד הפרסום אשכנזי-זלצמן. המשרד זכה בתקציב במסגרת מכרז, לאחר שגבר בשלב הקריאטיבי על מקאן אריקסון ודחף.
התקציב מוערך ב-3 מיליון שקל בשנה במחירים ריאליים. בשנים האחרונות פרסמה האוניברסיטה בעיקר ימים פתוחים ואת לימודי התואר השני. באשכנזי-זלצמן סירבו להגיב.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.